Nápověda k e-shop řešení ShopSystem.
Efektivní e-shop systém pro internetové obchodování bez kompromisů.

Marketingové nástroje

Ve svém e-shopu máte spoustu marketingových nástrojů, které můžete využít, abyste motivovali zákazníky k vyšší objednávce nebo návratu pro další nákup. Pomocí marketingových nástrojů vám ShopSystem pomůže zvýšit zisk z vašeho e-shopu.

Marketingové nástroje ve všech verzích

Nástroje pouze ve FULL verzi

  • Sleva na první nákup za zanechání emailu můžete zákazníkům automaticky poslat slevový kupón. Velmi oblíbená funkce při získávání nových zákazníků.
  • Cenový automat pro „porovnávače zboží“ hlídá vaší konkurenci a automaticky nastavuje cenu vašeho zboží podle zadaných pravidel. Jedná se o propojení s externí službou www.cenovyautomat.cz. Slouží zejména pro maximalizaci zisku ze „zbožáků“.
  • Slevové kupóny můžou motivovat zákazníky k dalšímu nákupu. Můžete je využít například v emailingových kampaních.
  • Dárkem k objednávce můžete zákazníky potěšit, nejdříve si nastavte zboží pro dárky a hodnoty objednávky, od které je dáte na výběr, a pak službu aktivujte.
  • Jednodušší emailingové kampaně rozešlete přímo z vaší administrace e-shopu.

Příplatkové marketingové nástroje

  • Dárkové kupóny  lze prodávat přímo jako zboží (např. na Vánoce), chovají se ale jinak než slevové kupony, jelikož jde o zaplacenou zálohu. Vytváření kupónů je ale stejné, jako v případě slevových.
  • Věrnostní program, díky kterému zákazníci sbírají body za nákup nebo registraci. Za body si pak mohou zlevnit následující objednávku. Hodnotu bodů a hodnotu odečtu jako slevy v následujícím nákupu si sami nastavíte.