Nápověda k e-shop řešení ShopSystem.
Efektivní e-shop systém pro internetové obchodování bez kompromisů.

Nastavení EET

Nemusíte si pořizovat další pokladní systém, EET lze odesílat rovnou z e-shopu ShopSystem. Navíc se historie EET hlášení ukládá do historie objednávky a tiskne rovnou na faktuře. Vše pak máte přehledně v jednom systému.

Pokud máte EET již vyřešené jinak, např. v rámci svého již zavedeného pokladního systému nebo ekonomického SW, EET si v e-shopu vůbec nastavovat nemusíte.

Nejprve je nutné požádat o přístupy na EET portálu na této adrese. Potom se přihlásíte do EET portálu, kde si vytvoříte novou provozovnu – „internet“. Zde si vygenerujte certifikát, který si stáhnete do počítače a nahrajete ho do nastavení – objednávky. K certifikátu je nutné ještě doplnit další autorizační údaje, které získáte na daňovém portále.

=> EET =>

Osobní odběry

Pro osobní odběry je nutné si vytvořit platbu „Platba v hotovosti/kartou na pobočce“, u které si pak nastavíte hlášení do EET. Hlášení neprobíhá automaticky, ale vždy jej musíte ručně potvrdit, nebojte se tak omylem odeslaných EET hlášení.

Online platby

EET se paradoxně týká i online plateb. Hlášení za vás může převzít i platební brána, ale ne vždy to je vhodné. Pokud máte například sortiment s 15% i 21%, tak brána nepozná rozúčtování DPH, tudíž je potřeba si nastavit EET pro typ platby „Online kartou“.

Dobírky ani platby předem na účet se EET netýká, takže u těchto plateb si EET odesílání nenastavujte.