Nápověda k e-shop řešení ShopSystem.
Efektivní e-shop systém pro internetové obchodování bez kompromisů.

Heureka ověřeno zákazníky

Certifikát spokojenosti získáte až po relevantním počtu hodnocení od zákazníků. Ikonu Ověřeno zákazníky si tedy můžete přidat na váš web až, když máte na tento certifikát nárok. Pokud váš obchod přestane dosahovat dostatečného hodnocení pro udělení certifikátu, ikony se automaticky přestanou zobrazovat i na vašem webu.

Díky službě Ověřeno zákazníky může Heureka doporučit nejlepší obchody. Ptá se opravdu jen uživatelů, kteří v obchodě nakoupili. 10 dní po provedení nákupu pošle zákazníkovi cílený dotazník. Cílem je tedy získat objektivní a ověřený názor na kvalitu obchodu, který dá vyniknout kvalitě a minimalizuje falešná hodnocení.

Co službou získáte:

  • Zpětnou vazbu od zákazníků, kterou budete automaticky dostávat e-mailem.
  • Pokud relevantní počet zákazníků bude hodnotit kladně, získáte certifikát "Ověřeno zákazníky", který se objeví na Heuréce, můžete jej umístit na stránky obchodu a také pro zvýraznění do katalogů obchodů.
  • Heuréka bude řadit Váš obchod nad ostatní, kteří certifikaci nemají (nebo mají horší známky zákazníků), pokud cena produktu u vás není neúměrně vysoká.

Služba je zdarma. Postup, jak službu nastavit, je níže.

Jak služba funguje

  1. Zákazník provede objednávku ve vašem eshopu a automaticky je do systému heureky reportována jeho emailová adresa. 
  2. Po 10 dnech od uskutečnění objednávky je na emailovou adresu zákazníka zaslán email s žádostí o vyplnění dotazníku spokojenosti k vašemu eshopu. (Adresa zákazníka je u nás po odeslání dotazníku zakódována a již ji není možné znovu ani k jiným účelům využít.) Pokud zákazník nakupuje ve vašem eshopu pravidelně, obdrží dotazník pouze jednou za 6 měsíců.

  3. Dotazník je zasílán z vaší emailové adresy, kterou uvedete v registraci do této služby.
  4. Zákazník vyplní dotazník a ten se poté zobrazuje na detailu vašeho obchodu na Heurece. Pokud není zákazníkem vyplněno „Shrnutí“ či „Pro“ a „Proti“, pak se jeho příspěvek na detailu obchodu nezobrazí, ale výsledek dotazníku je započítán do celkového hodnocení vašeho obchodu.
  5. Recenze na váš obchod či produkty si poté můžete skrz jednoduchý XML soubor exportovat přímo na svůj web. Tyto exporty naleznete pod záložkou Ověřeno zákazníky. 
  6. Při získání relevantního počtu hodnocení získá obchod tzv. Certifikát spokojenosti. O tom jste informování emailem včetně ikonek „Ověřeno zákazníky“, které si poté můžete umístit na svůj web a jsou také ke stažení pod záložkou Ověřeno zákazníky. Ikonky se generují automaticky podle aktuálního hodnocení vašeho obchodu. Pokud váš obchod přestane dosahovat dostatečného hodnocení pro udělení certifikátu, ikony se automaticky přestanou zobrazovat i na vašem webu.

  7. Certifikát je aktivován a deaktivován automaticky na základě hodnocení vašich zákazníků.  Pokud by váš obchod přestal podmínky pro udržení certifikátu splňovat, budete o tom  informováni emailem.



Je třeba mít vytvořený účet na heurece a přidaný obchod. Postup, jak přihlásit obchod do Heureky.