Nápověda k e-shop řešení ShopSystem.
Efektivní e-shop systém pro internetové obchodování bez kompromisů.

Heureka

Aby se produkt přenesl do feedu pro Heuréku, musí splňovat tyto podmínky:

  • je aktivní
  • cena je vyšší než 0
  • je zařazen do nějaké kategorie
  • je zadaná skladová dostupnost a zároveň tato dostupnost má příznak "lze vložit do košíku"
  • má příznak exportovat do vyhledávačů zboží

Služba heureka.cz má dvě verze Free (zdarma) a PPC (Cena za proklik). Můžete se tedy zdarma zaregistrovat, Váš e-shop se pak bude zobrazovat ve fulltextu na SrovnaniCen.cz. Aby se však zobrazoval váš e-shop u produktů, musíte zvolit placenou PPC, Váš e-shop se pak bude zobrazovat v katalogu produktů na Heureka.cz, Zboží.Centrum.cz, Zboží.Atlas.cz, Nejlepsiceny.cz a SeznamZbozi.cz.

Řazení obchodů a PPC systém na Heurece Do řazení obchodů na heurece se započítává také cena za proklik návštěvníka, kterou si může obchod libovolně nastavit. Cena za proklik musí být stejná nebo vyšší než stanovená minimální cena na danou sekci podle Ceník prokliků. Ve chvíli, kdy se se svým produktem nedostanete do oranžového boxu, je vám odečítána pouze základní cena z ceníku.

Pro správnou registraci je třeba splnit podmínky Heureky, například "Internetový obchod má aktivní WWW stránky, na kterých uživatelům nabízí zboží nebo služby ke koupi. Na internetových stránkách obchodu musí být Obchodník uveden jako provozovatel internetového obchodu, včetně adresy, telefonního čísla, IČ nebo přesného názvu, podle kterého lze jednoznačně dohledat IČ provozovatele v Obchodním rejstříku, jakož i náležitosti vyžadované právními předpisy." Nejprve je proto nutné provést nastavení e-shopu a přidat zboží, až potom propojit Heureku s vaším e-shopem.

Heureka stahuje XML soubor každé 2-4 hodiny.

https://sluzby.heureka.cz/napoveda/moje-produkty-se-nezobrazuji/

https://sluzby.heureka.cz/napoveda/jaky-je-rozdil-mezi-free-a-ppc-rezimem/

https://sluzby.heureka.cz/napoveda/pruvodce-heurekou-pro-eshopy/




Část týkající se heureky jsme rozdělili do následujícíh podstránek:

Základní nastavení: Registrace do Heureky, Základní nastavení Heureky v e-shopu, Propojení Heureky s e-shopem přes XML feed.

Prokliky: Možnosti nastavení prokliků v e-shopu.

Spárovanost produktů - Nastavení kategorií: Jak nastavit kategorie produktů v e-shopu, aby se produkty správně zobrazovaly na Heurece.

Heureka ověřeno zákazníky: Co je služba "Ověřeno zákazníci".

aktivace: Jak nastavit a aktivovat službu "Ověřeno zákazníky".

zobrazení na e-shopu: Jak přidat zobrazní ikony "Ověřeno zákazníky" na váš e-shop.

Heureka měření konverzí: Co je služba "Měření konverzí" a jak ji nastavit.