Nápověda k e-shop řešení ShopSystem.
Efektivní e-shop systém pro internetové obchodování bez kompromisů.

Heureka měření konverzí

Nástroj Měření konverzí vám zdarma nabídne zásadní informace o vaší efektivitě zobrazování na Heurece a umožní podrobně sledovat ROI (návratnost vašich investic) až na úroveň konkrétních sekcí a produktů. Pomocí tohoto nástroje si tedy můžete  změřit velice přesně efektivitu vašich investic do Heureky. Měření návratnosti je základním rozhodovacím kritériem pro váš business.



Je třeba mít vytvořený účet na heurece a přidaný obchod. Postup, jak přihlásit obchod do Heureky.

administraci heureky "Měření konverzínaleznete "Veřejný klíč pro kód měření konverzí:", který je třeba vložit do administrace e-shopu do"Nastavení -> Marketing -> Sledovací kódy" do kolonky "Heureka měření konverzí".



Jak nastavit Heureka měření konverzí

1. Přihlásit se do svého účtu v  administraci heureky.


2. V  "Měření konverzí"  zkopírujte (CTRL + C) 32-znakový kód  "Veřejný klíč pro kód měření konverzí:" .

 

3. V  administraci e-shopu v  "Nastavení -> Marketing -> Vyhledávače zboží"  vložte (CTRL + V) "Veřejný klíč pro kód měření konverzí" do kolonky  "Heureka měření konverzí". Uložte.