Marketingové nástroje
Ve svém e-shopu máte spoustu marketingových nástrojů, které můžete využít, abyste motivovali zákazníky k vyšší objednávce nebo návratu pro další nákup. Pomocí marketingových nástrojů vám ShopSystem pomůže zvýšit zisk z vašeho e-shopu.
Marketingové nástroje ve všech verzích
Nástroje pouze ve FULL verzi
- Sleva na první nákup za zanechání emailu můžete zákazníkům automaticky poslat slevový kupón. Velmi oblíbená funkce při získávání nových zákazníků.
- Cenový automat pro „porovnávače zboží“ hlídá vaší konkurenci a automaticky nastavuje cenu vašeho zboží podle zadaných pravidel. Jedná se o propojení s externí službou www.cenovyautomat.cz. Slouží zejména pro maximalizaci zisku ze „zbožáků“.
- Slevové kupóny můžou motivovat zákazníky k dalšímu nákupu. Můžete je využít například v emailingových kampaních.
- Dárkem k objednávce můžete zákazníky potěšit, nejdříve si nastavte zboží pro dárky a hodnoty objednávky, od které je dáte na výběr, a pak službu aktivujte.
- Jednodušší emailingové kampaně rozešlete přímo z vaší administrace e-shopu.
Příplatkové marketingové nástroje
- Dárkové kupóny lze prodávat přímo jako zboží (např. na Vánoce), chovají se ale jinak než slevové kupony, jelikož jde o zaplacenou zálohu. Vytváření kupónů je ale stejné, jako v případě slevových.
- Věrnostní program, díky kterému zákazníci sbírají body za nákup nebo registraci. Za body si pak mohou zlevnit následující objednávku. Hodnotu bodů a hodnotu odečtu jako slevy v následujícím nákupu si sami nastavíte.