Nápověda k e-shop řešení ShopSystem.
Efektivní e-shop systém pro internetové obchodování bez kompromisů.

Stavy položek objednávky

Stavy položek objednávky mají pouze informační charakter, hlavně pokud s objednávkami pracuje více lidí. Při vytvoření objednávky zákazníkem se každému produktu přiřadí výchozí stav (např. "K vyřízení"). Pokud například nemáte produkt na skladě, změníte jeho stav na "Objednáno u dodavatele". 

Výchozí nastavení stavů

Ve výchozím nastavení se při vytvoření objednávky přiřadí ke všem položkám stav "K vyřízení". Dále jsou uvedeny nejčastější stavy. Můžete libovolně měnit, mazat nebo přidávat stavy podle toho, jak se vám to hodí. 


 

Změna stavu u konkrétní položky

V "Objednávky->Objednávky" klikněte u konkrétní objednávky na editaci , pak můžete u jednotlivých položek měnit stavy. Stavy mají hlavně informační hodnotu pro vás. Například pokud se zboží musí objednat u dodavatele, po otevření detailu objednávky hned vidíte, proč ještě není objednávka dokončena.