Efektivní e-shopy
Nápověda k e-shop řešení ShopSystem.
Efektivní e-shop systém pro internetové obchodování bez kompromisů.
Jak můžete přidat nebo upravit nastavení stavů objednávek.
Nový stav můžete přidat kliknutím na .
Upravit stávající stav můžete kliknutím na konkrétní řádek nebo .
Vyplníte název stavu a zvolíte barvu stavu.
V záložce "E-mail" můžete nastavit automatické odesílání e-mailů při změně stavu objednávky, tedy i při vytvoření objednávky zákazníkem.
Můžete využít různých zástupných znaků, které se pak v e-mailu nahradí konkrétními hodnotami. Například můžete použít *id-order* pro číslo objednávky, *variable-symbol* pro variabilní symbol a *product-list* pro tabulku objednaných produktů.
Příklad textu e-mailu u stavu "Nová":
Vážený zákazníku,
děkujeme za Váš nákup v našem obchodě. Tímto e-mailem potvrzujeme, že jsme přijali Vaši objednávku č. *id-order* a zasíláme Vám upřesňující informace.
*invoice-addr*
Potvrzení, že je zboží připraveno k vyzvednutí na prodejně nebo připraveno k odeslání, Vám zašleme e-mailem.
V případě platby předem na účet, zašlete celkovou částku včetně poštovného na účet číslo xxxxxxx / xxxx.
Jako variabilní symbol použijte prosím číslo Vaší objednávky: *variable-symbol*
Objednané zboží:
*product-list*
S pozdravem Váš e-shop
Položku "Odeslat kopii na e-mail" můžete použít např. při změně na stav "Dokončena", pokud chcete poslat účetní fakturu.
V záložce "Rozšířené" je třeba u konečných stavů (např. Dokončena, Zrušena) zaškrtnout "Dokončené objednávky" nebo "Zrušené objednávky". Případně u stavu, kdy je objednávka určitě zaplacena (např. u stavu Dokončena), zaškrtnout "Nastavit na zaplacena". Toto nastavení se promítne převážně ve statistikách "Statistiky -> E-shop -> Objednávky".
© 2024 NetSystems [www.netsystems.cz]