Nápověda k e-shop řešení ShopSystem.
Efektivní e-shop systém pro internetové obchodování bez kompromisů.

EET a práce s objednávkami

Odeslání do EET se provádí v administraci v objednávkách vytvořením dokladu nebo změnou stavu. Je možné vytvořit doklad v detailu objednávky nebo provést automatické vytvoření dokladu při změně stavu objednávky.

Detail objednávky

V detailu objednávky lze vytvořit doklad v levé nabídce stránky nebo přes tlačítko "Vytvořit doklad". Při vytvoření faktury se automaticky vytváří i příjmový doklad. Všechny vytvořené doklady se zobrazují v nabídce stránky a v obsahu se zobrazuje informace, že objednávka je evidována v EET. Odeslání do EET lze provést automaticky změnou stavu objednávky, viz. dále.

Při vytvoření faktury, příjmového nebo výdajového dokladu v detailu objednávky můžete zvolit, zda si přejete odeslat objednávku do EET.

Ukázka příjmového dokladu EET účtenkou.

Nastavení stavu objednávky

Pro stav objednávky je možné v "Objednávky -> Stavy objednávek" zvolit v záložce "Rozšířené" automatické vytváření dokladů. Zda se pak u objednávky při změně stavu provede automatické odeslání do EET záleží na nastavení příznaku "Automaticky odeslat" u platby (platby a EET >).

U stavu objednávky můžete zvolit i automatické odesílání dokladů zákazníkovi (s EET informacemi). Doklad musí být před změnou na tento stav vytvořen, jinak se nemá do přiložit.