Dárky k objednávce
  
  
  
  
            
  
  
  Dárky k objednávce jsou výborným nástrojem, jak si udržet věrnost zákazníků. Při nákupu nad určitou výši ceny objednávky lze dát zákazníkovi na výběr z několika dárků. Zákazník si pak dárek vybírá před dokončením objednávky, kde ho na to upozorňuje zvýrazněný řádek s volbou dárku.
- V administraci e-shopu "Marketing -> Dárek k objednávce" si zadáte určité ceny objednávky (s DPH) při jejichž dosažení dostane zákazník na výběr dárek.
 
- Pro každou hladinu pak nadefinujete dárky, které se vybírají ze seznamu zboží, musí být tedy vloženy mezi zboží jako jakýkoliv jiný produkt. 
 
- Zákazník dostane při objednávce na výběr vždy pouze 1 produkt.
 
- Pokud chcete dávat na výběr dárky z nižších hladin objednávky i pro vyšší částky, např. při dosažení 5.000 Kč dát na výběr i dárky ze 3.000 Kč, tak musíte nastavit "duplicitně" stejné produkty i pro vyšší hodnotu objednávky.
 
- Dárky lze omezit, resp. nastavit odlišné dárky a výše objednávky pro rozdílné cenové hladiny zákazníků. TIP: využijte specifické dárky  pro velkoobchodní partnery, registrované uživatele nebo uživatele, kteří přijímají newslettery.
 
- Dárek, který si zákazník vybral je poté zobrazen v přijaté objednávce i na faktuře jako položka za 0 Kč.
 
Zobrazení na webu
Zákazníkovi se při objednávce zobrazí možnost "Vyberte si dárek k objednávce".

Po kliknutí na "Vybrat dárek" se zákazníkovi zobrazí nabízené produkty.
