Nápověda k e-shop řešení ShopSystem.
Efektivní e-shop systém pro internetové obchodování bez kompromisů.

Základní nastavení Heureka.cz

1. V "Marketing -> Vyhledávače zboží"  vidíte seznam nejčastějších vyhledávačů. U Heuréka klikněte na editaci.

 

2. V detailu zkontrolujte vyplněné údaje.

  • Typ: Heuréka
  • ITEM ID podle: jednoznačný identifikátor produktu pro vyhledávač zboží
    • Unikátní ID produktu: číslo ID je vygenerované systémem a u konkrétního produktu je vždy unikátní (př. 128)
    • Kod zboží/varianty: je nutné zajistit, aby byly kódy produktů případně i variant všude zadány a aby byly unikátní. Pokud není kód produktu nebo varianty vyplněn nebude do exportu zařazen. (př. FOT-EOS-235)

 

3. Vraťte se do seznamu vyhledávačů zboží. "URL" v řádku Heuréka zkopírujte do schránky (CTRL + C).

 

4. V http://sluzby.heureka.cz/ klikněte na "Zaregistrovat".

 

5. Vyplňte údaje. Klikněte na "Zaregistrovat".

5. Zobrazí se informace o úspěšné registraci.

 

6. Na e-mail vám přijde aktivační e-mail. Klikněte na odkaz.

 

7. Zobrazí se hlavní stránka Heureky. V patičce klikněte na "Přidat/upravit obchod". Dostanete se na tuto stránku: http://sluzby.heureka.cz/.

 

4. Vyberte, zda chcete Free (Zdarma) nebo PPC (Platba za kliknutí) a klikněte na "Přidat obchod". PPC spočívá v tom, že neplatíte za každé zobrazení reklamy, ale platíte, až když na reklamu někdo klikne. Jaký je rozdíl mezi Free a PPC režimem.

 

5. Vyplňte povinné údaje. 

URL XML importu: Sloupec "URL" ze seznamu vyhledávačů. Vložte ze schránky "CTRL + V".

 

6. Je dobré vyplnit i nepovinné údaje. Pak klikněte na "Přidat obchod".

 

7. Zobrazí se hláška "Obchod byl přidán". Je potřeba počkat na schválení e-shopu.

 

8. Na e-mail vám přijde oznámení o úspěšné registraci obchodu.

 

9. Kliknutím na první odkaz zobrazíte váš obchod na Heurece, kde můžete zkontrolovat, jak zákazníci vidí vaše informace. Upravit informace můžete vždy na stránce http://sluzby.heureka.cz/.

 

10. Přijde vám e-mail o schválení obchodu a aktivaci programu.