Nápověda k e-shop řešení ShopSystem.
Efektivní e-shop systém pro internetové obchodování bez kompromisů.

Seznam zákazníků

V seznamu zákazníků můžete využít různé filtry, hromadné akce či vyexportovat informace o zákazníkách do CSV souboru.

V seznamu zákazníků vidíte všechny registrované zákazníky. Zákazník se může registrovat přes web nebo ho můžete vy přidat přímo v administraci přes  .

Filtry

Filtry slouží k vyhledávání, třídění a zobrazování zákazníků podle vašich požadavků. Můžete je kombinovat, zobrazí se pouze zákazníci, kteří vyhovují všem filtrům.

  • Hlavní filtr:  M áte na výběr z Vše, Vybrané záznamy.
  • Vyhledávání:  Systém vyhledá vámi zadaný text  mezi jmény a loginy zákazníků.
  • Rozšířený filtr:  Široká nabídka údajů se otevře po kliknutí na tlačítko  "Filtr"  .
  • Zrušení všech filtrů:  Zruší všechny nastavené filtry a zobrazí všechny zákazníky.

Hromadné akce

  • Aplikují se na všechny označené (zaškrtnuté) zákazníky.
  • Je dobré zkontrolovat, že provádíte akci pouze se zákazníky, se kterými chcete (Pokud je zapnut nějaký filtr, nemusí být vidět všichni označení zákazníci). K tomu slouží "Všechny vybrané záznamy:  počet záznamů ".

Nabídka stránky

Vlevo je panel "Nabídka stránky", což slouží jako rozcestník mezi seznamem registrovaných zákazníků a seznamem emailů pro newslettery.  Kliknutím na "Novinky emailem" přejdete do  "Marketing -> Newslettery -> Seznam emailů" . Emaily v tomto seznamu si rozdělíme podle typu účtu:

  • Do  "-Newslettery-"  jsou automaticky zařazeny všechny e-maily, které se přihlásily k odběru novinek z webu přes panel   "Novinky emailem"  .
  • "Zákazníci -> Typy účtu"  můžete vytvořit typ účtu přímo pro mailing, když v detailu zaškrtnete  "Newsletter (skupina mailingu)" . Toto slouží hlavně pro "Import e-mailů".

=> Newslettery =>

Exportovat

Vyexportuje všechny zákazníky do csv souboru. Nastavení exportů (Oddělovač sloupců a kódování) naleznete v "Nastavení -> Importy a exporty -> CSV"