Nápověda k e-shop řešení ShopSystem.
Efektivní e-shop systém pro internetové obchodování bez kompromisů.

E-maily

Možnosti nastavení e-mailů v shopsystemu.

Základní nastavení

Hlavní e-mail: Pro základní fungování shopu stačí nastavit hlavní e-mail v "Nastavení -> Základní nastavení -> Základní" , který se použije všude tam, kde nemáte nastavený e-mail přímo pro specifickou službu.

Uživatelé administrace

Změnit e-mail uživatele administrace můžete v "Admin -> Uživatelé" .

  => Uživatelé administrace =>

Newslettery

V "Nastavení -> Marketing -> Newslettery"  můžete nastavit e-mail/jméno odesílatele, e-mail/jméno pro odpovědi i testovací e-mail.

Pokud nevyplníte položky "E-mail / Jméno odesílatele" nebo "E-mail / Jméno pro odpovědi",  použije se hlavní e-mail / alias hlavního e-mailu.

Pokud nevyplníte položku "Testovací e-mail", odešle se testovací newsletter na e-mail právě přihlášeného uživatele administrace (V "Admin -> Uživatelé" je seznam uživatelů a jejich e-mailů).

Testovací e-mail máte možnost zadat i u každého newsletteru zvlášť. Když kliknete v "Marketing -> Newslettery" u konkrétního newsletteru na "ODESLÁNÍ" , objeví se shrnutí celého newsletteru a kolonka "Testovací e-mail" .

  => Newslettery =>

Dotazy k produktům

Zákazníci mohou poslat dotaz přímo ke konkrétnímu produktu na specifické oddělení Vaší společnosti. Je třeba nastavit e-maily příjemců dotazu v "Číselníky -> Příjemci dotazů u produktu". Pokud příjemce nenastavíte, dotazy se odešlou na hlavní e-mail.

  => Dotazy k produktu =>

Šablony e-mailů

Šablony e-mailů jsou e-maily, které se automaticky posílají zákazníkovi po registraci nebo v případě zapomenutého hesla.

V "Číselníky -> Šablony e-mailů" můžete upravit jejich znění a můžete zadat e-mail/jméno odesílatele, případně na jaký e-mail odeslat kopii. Pokud položky "E-mail / Alias e-mailu odesílatele" nevyplníte, použije se hlavní email a jeho alias.

  => Šablony e-mailů =>

Automatické odesílání e-mailů při změně stavu objednávky

Můžete nastavit automatické odesílání e-mailů při změně stavu objednávky, tedy i při vytvoření objednávky zákazníkem. V e-mailu můžete využít různých zástupných znaků, které se pak v e-mailu nahradí konkrétními hodnotami. Například můžete použít *id-order* pro číslo objednávky, *variable-symbol* pro variabilní symbol a *product-list* pro tabulku objednaných produktů.

  => Změna stavu objednávky =>