Efektivní e-shopy
Nápověda k e-shop řešení ShopSystem.
Efektivní e-shop systém pro internetové obchodování bez kompromisů.
Dárkové kupóny jsou ekvivalenty peněz a můžete je prodat zákazníkům (např. jako dárky k Vánocům). Dárkový kupón se neprojeví na faktuře (nesniží se cena objednávky).
Dárkové kupóny jsou ekvivalenty peněžních částek (dárkové kupony nejsou slevy, ale peníze-kredit). Lze je využít maximálně jednou a vždy vyjadřují konkrétní částku. Zákazníci si je musí za peníze koupit!
např. Jako zákazník můžete koupit dárkový kupón v hodnotě 1000Kč, který pak darujete místo peněž oslavenci.
Slevové kupóny jsou slevy. Mohou vyjadřovat procenta z ceny nákupu i konkrétní částku. Lze je využít jednou i opakovaně. Zákazníci za slevové kupony neplatí!
např. Uděláte slevovou akci a všem věrných zákazníkům zašlete na Vánoce slevové kupóny 25% (nebo i 200 Kč). Tím poskytnete zákazníkům možnost využít slevy.
Je potřeba ale nastavit povolení kuponů v "Nastavení -> Marketing -> Slevové/Dárkové kupony" , kde můžete nastavit i formát kódu kuponu. V "Marketing -> Slevové/Dárkové kupóny" můžete kupóny tvořit, exportovat či upravovat.
V objednávce je jeden box pro vyplnění kódu slevového/dárkového kuponu. Po vložení se kupon přidá za seznam položek a přepočítá se celková cena objednávky.
Díky exportům a skupinám můžete pro každého partnera/reklamní kampaň (dealera, prodejnu, slevomat,...) vytvořit vlastní skupinu a pak sledovat, kolik kuponu se kde rozdalo, kolik z nich zákazníci opravdu využili pro nákup a jaká byla cena objednávek.
Díky možnostem exportu kuponů můžete nastavit export kuponů vytvořených v určitém časovém období, čili export určité dávky. Tato funkce je obzvláště vhodná, pokud necháváte kupony tisknout a potřebujete v další vlně tisknout pouze nové kupony a odlišit je od předchozí dávky (v případě, že používáte unikátní kódy), abyste netiskli jeden kupon vícekrát dokola.
Lze i zpětně dohledat, který kupon byl použit u které konkrétní objednávky.
© 2024 NetSystems [www.netsystems.cz]