Efektivní e-shopy
Nápověda k e-shop řešení ShopSystem.
Efektivní e-shop systém pro internetové obchodování bez kompromisů.
Skupiny slouží pro přehlednost, také se hodí například pro partnery nebo reklamní kampaně. Pro každého partnera/reklamní kampaň (dealera, prodejnu, slevomat,...) můžete vytvořit vlastní skupinu a pak pomocí filtru nebo exportu sledovat, kolik kuponů se kde rozdalo, kolik z nich zákazníci opravdu využili pro nákup a jaká byla cena objednávek (na základě které můžete například vyplatit partnerovi provizi z nákupu).
Pro vytvoření nové skupiny klikněte na .
V nabídce stránky ve "Slevové/Dárkové kupony" klikněte na .
Vytvořit počet kuponů: Napište počet kuponů, které chcete vytvořit (doporučujeme do 1000, rychlost vytvoření je závislá na počtu generovaných kuponů).
Text před kódem: Prefix kódu, podle kterého můžete odlišit kódy jednotlivých skupin kuponů. Kód se skládá z prefixu a zbytku kódu, jehož formát můžete nastavit v "Nastavení -> Marketing -> Slevové/Dárkové kupony" .
Skupina: Slouží pro přehlednost, partnery, reklamní kampaně, ... . Pro každého partnera, reklamní kampaň apod. můžete vytvořit vlastní skupinu a pak pomocí filtru nebo exportu sledovat, kolik kuponů se kde rozdalo, kolik z nich zákazníci opravdu využili pro nákup a jaká byla cena objednávek (na základě které můžete například vyplatit partnerovi provizi z nákupu).
Platnost od - do: Nastavte si příslušné platnosti od - do , pokud je nenastavíte, kupon bude mít neomezenou platnost, než ho smažete.
Minimální cena nákupu: Jakou minimální částku musí mít objednávka, aby bylo možno kupon uplatnit.
Maximální počet použití: Může sloužit pro omezení bezmezného používání NEunikátních kuponů (unikátní jdou pouze 1x).
Druh slevy: Buď se cena objednávky snižuje o % z celkové částky nebo o přesně definovou částku.
Sleva: Výše slevy.
Omezit na měnu: Měna se vztahuje ke "Sleva - částka" a "Minimální cena nákupu". Má smysl nastavit kupony pouze pro měny, pro které máte nastaveny cenové hladiny.
Aktivní: Volbou aktivní se dá kupon "Vypnout" aby nešel použít. Po jeho použití zákazníkem se automaticky nastavuje do tohoto stavu (nemaže se).
Interní poznámka: Může sloužit např. pro popis k čemu je tento kupon určen.
Slevové kupony: Můžete zvolit i větší počet použití a dva druhy slev - procentuelní i částku .
Dárkové kupony: Maximální počet použití je vždy 1 a druh slevy je vždy částka .
Vyplníme informace pro vytvoření kuponů a klikneme na , tím se vygenerují jednotlivé kupony.
© 2024 NetSystems [www.netsystems.cz]