Nápověda k e-shop řešení ShopSystem.
Efektivní e-shop systém pro internetové obchodování bez kompromisů.

Vytvoření kuponů

Skupiny

Skupiny slouží pro přehlednost, také se hodí například pro partnery nebo reklamní kampaně. Pro každého partnera/reklamní kampaň (dealera, prodejnu, slevomat,...) můžete vytvořit vlastní skupinu a pak pomocí filtru nebo exportu sledovat, kolik kuponů se kde rozdalo, kolik z nich zákazníci opravdu využili pro nákup a jaká byla cena objednávek (na základě které můžete například vyplatit partnerovi provizi z nákupu).

Pro vytvoření nové skupiny klikněte na .


 

Vytvoření kuponu

nabídce stránky ve   "Slevové/Dárkové kupony"  klikněte na  .

Popis jednotlivých parametrů při vytváření kuponů:

Vytvořit počet kuponů: Napište počet kuponů, které chcete vytvořit (doporučujeme do 1000, rychlost vytvoření je závislá na počtu generovaných kuponů).

Text před kódem: Prefix kódu, podle kterého můžete odlišit kódy jednotlivých skupin kuponů. Kód se skládá z prefixu a zbytku kódu, jehož formát můžete nastavit v "Nastavení -> Marketing -> Slevové/Dárkové kupony" .

Skupina: Slouží pro přehlednost, partnery, reklamní kampaně, ... . Pro každého partnera, reklamní kampaň apod. můžete vytvořit vlastní skupinu a pak pomocí filtru nebo exportu sledovat, kolik kuponů se kde rozdalo, kolik z nich zákazníci opravdu využili pro nákup a jaká byla cena objednávek (na základě které můžete například vyplatit partnerovi provizi z nákupu).

Platnost od - do: Nastavte si příslušné platnosti od - do , pokud je nenastavíte, kupon bude mít neomezenou platnost, než ho smažete.

Minimální cena nákupu: Jakou minimální částku musí mít objednávka, aby bylo možno kupon uplatnit.

Maximální počet použití: Může sloužit pro omezení bezmezného používání NEunikátních kuponů (unikátní jdou pouze 1x).

Druh slevy: Buď se cena objednávky snižuje o % z celkové částky nebo o přesně definovou částku.

Sleva: Výše slevy.

Omezit na měnu: Měna se vztahuje ke "Sleva - částka" a "Minimální cena nákupu". Má smysl nastavit kupony pouze pro měny, pro které máte nastaveny cenové hladiny.

Aktivní: Volbou aktivní se dá kupon "Vypnout" aby nešel použít. Po jeho použití zákazníkem se automaticky nastavuje do tohoto stavu (nemaže se).

Interní poznámka: Může sloužit např. pro popis k čemu je tento kupon určen.


 

Slevové kupony: Můžete zvolit i větší počet použití a dva druhy slev - procentuelní i částku .

Dárkové kupony: Maximální počet použití je vždy 1 a druh slevy je vždy částka .

Vyplníme informace pro vytvoření kuponů a klikneme na  , tím se vygenerují jednotlivé kupony.