Nápověda k e-shop řešení ShopSystem.
Efektivní e-shop systém pro internetové obchodování bez kompromisů.

Nastavení slevy na první nákup

V administraci e-shopu se nastavení nachází v "Nastavení -> Marketing -> Sleva na první nákup"Slevou na první nákup získáváte emaily do databáze a proto je nutné uvést text informující zákazníka o souhlasu se zasíláním newsletterů. Např.: "Zadáním emailu souhlasíte se zasíláním akcí a novinek."

  • Povolit: Zobrazí okno pro zadání e-mailu k získání zlevy na první nákup.
  • Umožnit využít slevu i uživatelům, kteří v databázi již jsou, ale ještě nenakoupili:
    • Nezaškrtnuto: slevu na první nákup má pouze zákazník, jehož e-mail není registrovaný v odběru newsletteru, v zákaznících ani v uskutečněných objednávkách.

    • Zaškrtnuto: slevu na první nákup budou mít všichni zákazníci, jejichž e-mail nebyl zatím použit k objednávce, přestože už je e-mail uložený v databázi.

 

Další nastavení se týká vzhledu a obsahu okna zobrazeného na webu.

 

  • Texty okna, zástupné proměnné: Texty jsou rozděleny do tří částí - Nadpis, Popis a Zápatí, a můžete v nich použít zástupné znaky *sale*, *min-price* a *validity*. Za zástupné znaky se doplní informace dle nastavení níže, v části "Slevové kupony", podle toho, jakou měnu má zákazník zapnutou.
  • Pozadí: Ve výchozím nastavení je pozadí okna bíle, můžete však nahrát vlastní obrázek. Doporučuje používat spíše textury, pokud použijete obrázek, vyzkoušejte zobrazení okna při různé šířce monitoru (nebo na mobilu). Velikost okna a tím i zobrazená část obrázku se mění podle velikosti displeje.
  • Ikona: Ve výchozím nastavení se zobrazuje ikona dárečku před nadpisem. Můžete zobrazení ikony zrušit nebo nahrát ikonu vlastní.

 

V části Zobrazení můžete nastavit detaily pro zobrazení okna.

  • Zpoždění pro zobrazení okna: Za jakou dobu se okno zobrazí po načtení stránky. (Např.: 5s)
  • Zobrazit až po načtení X stránek: Počet stránek, která musí uživatel navštívit, aby se okno zobrazilo (Např.: 5 stránek)
  • Zobrazit na každé Xté stránce: Opakované načítání vždy po navštívení určitého počtu stránek. (Např.: 20 stránek) Toto číslo by nemělo být příliš nízké, aby příliš časté vyskakování okna neodradilo návštěvníky.

 

Část Slevový kupon se nastavuje zvlášť pro jednotlivé měny. Můžete tak například nastavit slevu na první nákup zvlášť pro Kč a zvlášť pro eura nebo poskytnout slevu pouze pokud zákazník nakupuje v Kč.

Kód slevového kuponu bude zaslán zákazníkovi na e-mail. Obecné nastavení slevových kuponů, kde můžete zvolit například počet a délku segmentů je v "Nastavení -> Marketing -> Slevové/Dárkové kupony".