FAQ: Proč se produkty nezobrazují či nejdou nakoupit?
Co zkontrolovat, pokud se produkt nezobrazuje na e-shopu nebo nelze nakoupit?
Pokud se Váš produkt nezobrazuje na webu, zkontrolujte následující nastavení:
- Aktivní produkt: U produktu v záložce "Základní údaje" u položky "Zobrazení" musí být nastaveno "zobrazovat".
- Aktivní hlavní kategorie: Pro zobrazení na webu je nutné, aby byl produkt zařazený do kategorie a aby hlavní kategorie produktu i její nadkategorie byly aktivní (viditelné).
- Nulová cena produktu: Princip chování e-shopu ohledně nulových cen produktů závisí na nastavení v "Nastavení -> Základní nastavení -> Nákup". Lze nastavit, zda se má produkt s nulovou cenou zobrazit.
Pokud produkt nelze nakoupit, zkontrolujte následující nastavení:
- Nulová cena produktu: Princip chování e-shopu ohledně nulových cen produktů závisí na nastavení v "Nastavení -> Základní nastavení -> Nákup". Můžete nastavit, zda lze produkt s nulovou cenou vložit do košíku.
- Hodnoty varianty produktu: Pokud máte k produktu přiřazenou šablonu varianty (např. Barvy), ale nemáte vybrané hodnoty, produkt nelze nakoupit. Můžete přiřadit produktu hodnoty varianty nebo odebrat tuto variantu.
- Skladové dostupnosti: Produkt nelze nakoupit, pokud je u produktu zvolená skladová dostupnost, která nemá zaškrtnutou položku "Zboží je možné vložit do košíku". Skladové dostupnosti lze nastavit ve "Zboží -> Skladové dostupnosti".
- Řízení skladové dostupnosti podle skladových zásob: Produkt nelze nakoupit pokud má 0 ks skladem, je v nastavení "Nastavení -> Objednávky -> Skladové zásoby" povoleno řízení dostupnosti podle skladových zásob a není dovoleno objednat zboží, které není skladem.