Nápověda k e-shop řešení ShopSystem.
Efektivní e-shop systém pro internetové obchodování bez kompromisů.

Příjemci dotazů u produktu

Zákazníci mohou poslat dotaz přímo ke konkrétnímu produktu na specifické oddělení Vaší společnosti (na různé e-maily), dotazy se zobrazí i v administraci. Pokud chcete službu využít, je třeba ji povolit (viz. Dotazy k produktu) a nastavit e-maily příjemců. Pokud nenastavíte žádného příjemce dotazů u produktu, dotazy se odešlou na hlavní e-mail.

Nastavení příjemců dotazů u produktu

Můžete nastavit i více e-mailů, což se hodí například pokud chcete směřovat dotazy na různá oddělení (např. na dostupnost do skladu a dotazy na zboží do prodejny).

Pokud nenastavíte žádného příjemce, dotazy se odešlou na hlavní e-mail, který se dá nastavit v  "Nastavení -> Základní nastavení -> Základní". Používá se však i pro další služby (pro newslettery a jako odesílací e-mail pro šablony e-mailů), proto opatrně při jeho přenastavování.

=> E-maily =>

Název, který vyplníte při přidání/editaci příjemce, se pak zobrazí zákazníkovi ve formuláři.

Ukázka formuláře  na webu pro dotaz k produktu.