Nápověda k e-shop řešení ShopSystem.
Efektivní e-shop systém pro internetové obchodování bez kompromisů.

Balíkobot – chybové stavy

Při změně dopravce je nutné nejprve smazat balík/y

Když změníte v objednávce typ dopravy, je nutné před/po této změně smazat i vytvořený balík. Balík by byl jinak vytvořený pro jiného dopravce, než jakým fyzicky objednávku posíláte (a tento balík by se fyzicky neexpedoval).

 

Nezobrazí se mi Balíkobotí ovládací menu

Balíkobotí ovládací prvky jsou svázané s nastavením dopravy. Tedy doprava musí být nastavena tak, aby komunikace probíhala přes službu Balíkobot. Můžete používat různé kombinace propojení dopravců, něco posílat přes balíkobot, něco jinak…

Např. pokud máte jako dopravu osobní odběr, tak to není služba balíkobota a proto se u této objednávky nezobrazují funkce pro práci s Balíkobotem.

 

Balíky lze mazat jen do doby, než objednáte svoz

V momentě, kdy si objednáte svoz, tak tím se uzavře soupiska balíků a nejdou již mazat. Počítá se s tím, že máte objednané auto, které balíky vyzvedne. Uzavřením soupisky se data odešlu k dopravcům.

Balík lze možná smazat v Balíkobotu (záleží na stavu, v jakém se nachází), ale ne v administraci e-shopu. Balík ale nemusíte fyzicky dopravci předat a tím se vyškrtne z přepravy…