Krátký popis: Měl by být opravdu krátký, např. jedna věta. Zobrazuje se v seznamu zboží.
Popis, Technická specifikace, Specifikace výrobce: Zobrazují se na webu jako záložky v detailu produktu.
---
Typ produktu: Jsou důležité hlavně pokud chcete nadefinovat u produktů různé parametry. Ty se hodí například u elektroniky (rozlišení, světelnost, ...). Také vám typy produktů ulehčí přidávání nových produktů pomocí předem nadefinovaných vlastností jako výrobce, dostupnost, záruka, ... . Pokud naimportujete název typu, který ještě nemáte v e-shopu nastavený, přidá se.
Dostupnost, Záruka, Výrobce a Dodavatel: Podrobnosti o těchto položkách můžete jednotlivě nastavit. Pokud naimportujete název položky, který ještě nemáte v e-shopu nastavený, přidá se.
Kód zboží: Je důležitý hlavně, pokud máte e-shop propojený s některým skladovým systémem.
Ceny
E-shop cena,Běžná cena, Nákupní cena: Ceny jsou uvedeny s DPH.
Nákupní cena: Můžete vyplnit u produktů pouze nákupní cenu, e-shop i běžná cena se pak může automaticky dopočítat podle nastavených marží.
Sleva: Lokální sleva u produktu.
Aplikovat slevy:Povoluje aplikovat na produkt některé slevy (sleva z koncové částky, slevový kupon, sleva konkrétního zákazníka, globální sleva). => O slevách e-shopu =>
Výpočet cen podle marží:Počítat ceny na základě nákupní ceny a marží.
DPH: Lokální nastavení DPH u produktu.
Ceny: Pokud importujete přímo výsledné ceny pro všechny cenové hladiny, bude cena pevná (zamknutý zámeček) a neprojeví se na ní globální sleva, sleva skupiny ani sleva u zboží.
Vyhledávače zboží
Exportovat do vyhledávačů zboží: Ve výchozím nastavení je "ano", pokud nechcete, aby byl tento produkt zahrnut ve vyhledávačích, napište "ne".
V "Nastavení -> Vzhled e-shopu -> Obsah panelů" si můžete zapnout zobrazování panelu "Zboží - Akční nabídky/Novinky/..." . V tomto panelu se pak zobrazují právě produkty označené konkrétním štítkem.
SEO
SEO ke každému produktu se určuje podle nastavení v "Nastavení -> Rozšířené nastavení -> SEO" . Pokud zde něco vyplníte, překryje se hlavní nastavení.
---
Kusů skladem: Důležité hlavně pokud máte zapnutý skladový modul.
Minimální odběr:Vhodné, pokud prodáváte drobné levné zboží. Zvolte si libolný počet min nákupu, např. 10, 25, 75, 1000 kusů.
Velikost balení (množství):Pokud máte zboží balené po několika kusech, lze si tímto nastavit tzv. "krok" objednávky, tedy že zákazník může nakoupit např. 6, 12, 18, 24 kusů (nastavte 6), nebo např. pouze sudé počty (nastavte 2).
Skladové číslo: Doplňkové číslo. Může sloužit jako Skladové číslo nebo Sériové číslo (např. u elektroniky).
EAN: Čárový kód. Je důležité vyplnit! Používá se u vyhledávačů zboží.
Hmotnost: Důležité pro výpočet ceny objednávky při dopravě např. Českou poštou, kde záleží na hmotnosti balíku.
Jednotka: V jakých jednotkách se produkt prodává, např. ks/kg/m,... .
Externí URL:Můžete přidat odkaz na externí stránky. Např. na produkt u výrobce.
---
Kategorie, Související / Podobné produkty: Můžete zadat i více čísel oddělených čárkou, jako hlavní kategorie se bere první zadaná (např: 24,4,10). Čísla kategorií nebo produktů zjistíte z url adresy při jejich editaci (např.: http://demo1.shopsystem.cz/admin/product-edit-66/ => číslo je 66).
---
Stav zobrazení: To samé jako Aktivní.
Zamčený: Zamčený produkt nelze exportem / importem změnit.
Označit pro export: Pokud chcete exportovat pouze některé produkty, můžete je označit pro export, potom zde zvolíte "Exportovat produkty, které jsou Označené pro export".
Povolit diskuzi: Na webu se zobrazí diskuze pod detailem produktu.
Pořadí:Slouží k seřazení produktů v seznamech, pokud zákazník nezvolí jiné řazení. Položky se řadí od nižšího čísla k vyššímu (10,20,30,...). V "Nastavení -> Seznam zboží" můžete nastavit "Výchozí řazení zboží v kategorii dle", podle tohoto kritéria se seřadí produkty se stejnou hodnotou pořadí.