Nápověda k e-shop řešení ShopSystem.
Efektivní e-shop systém pro internetové obchodování bez kompromisů.

Nastavení Zopim chatu

Postup, jak přidat do e-shopu Zopim chat:

1. Na stránkách Zopim klikněte na "SIGN UP TODAY" - Zaregistrujte se dnes nebo "TRY ZOPIM FREE" - Vyzkoušejte Zopim zdarma.

 

2. Vyplňte e-mail a jméno. Klikněte na "SIGN UP FOR A FREE ACCOUNT" - Přihlásit se pro účet zdarma.

 

3. Zobrazí se hláška, klikněte na OK.

 

4. Přijde vám email. Klikněte v něm na "Verify Your Email" - Potvrdit email.

 

5. Otevřou se stránky Zopim. Vyplňte "Password" - Heslo a "Confirm Password" - Ověření hesla. Klikněte na "SAVE AND GO TO DASHBOARD" - Uložit a přejít do svého účtu.

 

6. Vyčkejte, než se zobrazí tato hláška a klikněte na "Next" - Další

 

7. Vyplňte "First name" - Křestní jméno, "Last Name" - Příjmení a "Display Name" - Jméno, které se zobrazí při komunikaci se zákazníky.

 

8. Zkopírujte (CTRL + C) text v rámečku.

 

9. Přejděte do administrace e-shopu do "Nastavení -> Marketing -> Komunikační kanály". Vložte (CTRL + V) zkopírovaný text do položky "HTML kód" u Zopim chat a zaškrtněte "Povolit chat na webu". Uložte.

 

10. Přejděte zpět na stránky Zopim. Klikněte na "Go to Visitor List" - Přejít do seznamu návštěvníků.

 

11. Nyní můžete využívat služby Zopim na https://dashboard.zopim.com/