Nápověda k e-shop řešení ShopSystem.
Efektivní e-shop systém pro internetové obchodování bez kompromisů.

Adwords

Google Adwords

Můžete zobrazovat reklamy na stránkách Google. Platíte až tehdy, když někdo na vaši reklamu klikne, nikoli za pouhé zobrazení reklamy.

Jak to funguje? Vytvoříte reklamu a zvolíte klíčová slova. To jsou výrazy a fráze související s vaší obchodní činností.  Když budou uživatelé vyhledávat na stránkách Google některé z vašich klíčových slov, může se vedle výsledků vyhledávání zobrazit vaše reklama. To znamená, že budete zobrazovat reklamy cílové skupině, která již o vaši obchodní činnost projevila zájem. Po kliknutí na reklamu mohou uživatelé provést nákup nebo získat o vaší firmě více informací.

Můžete upravovat reklamy a nastavovat rozpočet až do dosažení očekávaných výsledků. Můžete také zobrazovat různé reklamní formáty i cílit reklamy na konkrétní jazyky a zeměpisné lokality.  Nejsou požadovány žádné minimální výdaje ani délka trvání kampaně. Pokud budete využívat možnost ceny za proklik, budeme vám účtovat pouze za kliknutí na reklamy – každá koruna z rozpočtu tedy slouží k získávání nových zákazníků.  Cena, kterou za AdWords platíte, je jen na vás. Můžete si například nastavit denní rozpočet ve výši sto korun a maximální cenu za kliknutí na reklamu ve výši dvě koruny.

Google poskytuje i odhady provozu a cen jednotlivých klíčových slov, podle kterých můžete lépe rozhodovat o výběru klíčových slov a maximalizaci rozpočtu.  Můžete upravit nastavení tak, aby se vaše reklamy zobrazovaly pouze uživatelům vyhledávajícím v určitém státě, městě nebo regionu. Můžete snadno cílit na zákazníky v oblasti například do 40 kilometrů od sídla své firmy.