Efektivní e-shopy
Nápověda k e-shop řešení ShopSystem.
Efektivní e-shop systém pro internetové obchodování bez kompromisů.
HTML sledovací kódy slouží k přidání různých sledovacích a konverzních kódů do e-shopu. Sledovací kódy si buď přímo vygenerujete na stránkách poskytovatele nebo si je podle šablony poskytovatele upravíte. V kódech je často nutné provést úpravu doplněním zástupných proměnných.
Kódy můžete vložit do různých polí:
Kódy můžete vkládat z různých zdrojů, např.
Google Analytics je statistický program běžící na serverech Google, který umožňuje registrovaným uživatelům koukat se na pokročilé statistiky e-shopu. Modul GA e-commerce umožňuje sledovat úspěšnost e-shopu na základě výše a počtu provedených objednávek. V GA tak uvidíte částky svých objednávek a můžete porovnat různé zdroje návštěnosti a jejich tržby, např. výše objednávek uživatelů přivedených přes adwords aj.
Piwik je nezávislá alternativa ke statistikám Google Analytics. Umožňuje například detailnější zobrazení průchodu konkrétního zákazníka až k objednávce. Kód se vkládá na konec stránky.
Sklik.cz měřením konverzí získáte možnost sledovat a vyhodnocovat účinnost reklamy a návratnost investice. Ve statistikách uvidíte např. kolik bylo zapotřebí prokliků k získání konverzního návštěvníka. Kód se vkládá do pole po dokončení objednávky.
Facebook Pixel je analytický nástroj, který vám umožní porozumět akcím, které lidé na vašem webu provádějí, a měřit tak účinnost reklam na Facebooku. Kód se vkládá do hlavičky nebo do detailu objednávky.
© 2024 NetSystems [www.netsystems.cz]