Nápověda k e-shop řešení ShopSystem.
Efektivní e-shop systém pro internetové obchodování bez kompromisů.

URL adresy

Nastavení týkající se URL adres naleznete v administraci v "Nastavení -> Marketing -> SEO" v sekci URL adresy.

Fixní kategorie produktů: /zbozi/*

Pokud není zaškrtnuto, url adresu tvoří "doména / hierarchie kategorií / url název produktu - ID produktu .html"

  • mít hierarchii kategorií v URL může být výhodnější pro vyhledávače
  • na produkt však existuje více url adres a tedy se produkt indexuje víckrát
  • např. https://demo.shopsystem.cz/jizdni-kola/horska-kola/felt-double-dee-70-171.html

Pokud je zaškrtnuto, url adresu tvoří "doména / zbozi / url název produktu - ID produktu .html"

  • existuje pouze jedna url adresa produktu a produkt se indexuje pouze jednou
  • nevýhodou tohoto způsobu je, že pokud je produkt zatříděn do více kategorií, při prokliknutí do detailu produktu se ztratí informace odkud uživatel do detailu přišel a zobrazí se stromová struktura k produktu od hlavní kategorie produktu
  • např. https://demo.shopsystem.cz/zbozi/felt-double-dee-70-171.html

Převzít automaticky název jako pevnou url produktu: (pokud není definována)

Jako "url název produktu" ze struktury výše se používá buď ručně vyplněná "Pevná URL produktu" nebo upravený název produktu v detailu produktu.

Při zaškrtnutí této možnosti bude aktuální název produktu použitý k tvorbě "Pevná URL produktu", pokud tato položka není vyplněná. Můžete pak libovolně měnit název produktu a jeho url zůstane stejná dokud ji nezměníte ručně.

Přegenerovat sitemap: (dojde k okamžité aktualizaci)

Sitemap je soubor, který pomáhá internetovým vyhledávačům vyznat se na webové stránce. Je to doplněk ke klasickému procházení webu vyhledávacím robotem, pomáhá jim procházet jinak těžko dosažitelné stránky.

Sitemap se automaticky aktualizuje jednou denně, můžete dosáhnout přegenerování sitemap ihned zaškrtnutím této možnosti a uložením.