Základní nastavení
Pokud s Pohodou začínáte, je nejprve nutné vytvořit v Pohodě účetní jednotku. Nastavení v tomto návodu je důležité pro jakékoli další použití propojení mezi e-shopem a Pohodou.
1. V administraci e-shopu přejděte do "Nastavení -> Importy a Exporty -> Účetní software - Pohoda".
- Zapnout propojení: Zašrtněte pro aktivaci celého modulu Pohoda.
- IČO firmy: Vyplňte IČO firmy, musí se shodovat s IČO nastaveným v účetní jednotce Pohody.
- Autorizace: Zvolte si údaje, které pak vyplníte i v Pohodě.
- Uživatelské jméno: např. pohoda
- Heslo: ideálně si nechte vygenerovat dostatečně silné heslo přes "Generovat heslo"
2. V Pohodě v účetní jednotce zvolte "Nastavení -> Internetové obchody -> Nastavení internetových obchodů".
- Internetový obchod: Vyberte "Obecný internetový obchod"
- Záložka "Obecné": Vyplňte alespoň "Název obchodu", např. doména e-shopu nebo jiné vlastní označení e-shopu
- Záložka "Nastavení": Zaškrtněte "Maximální doba odpovědi [s]" a zvyšte číslo např. na cca 120 (při průměrném počtu produktů/objednávek v e-shopu)
- Záložka "WEB klient": Zaškrtněte "Webová služba vyžaduje ověření" a vyplňte "Uživatelské jméno" a "Heslo", které jste předtím zadali do administrace e-shopu viz. 1.krok.
Nezapomeňte změněné údaje uložit!