Efektivní e-shopy
Nápověda k e-shop řešení ShopSystem.
Efektivní e-shop systém pro internetové obchodování bez kompromisů.
V detailu zákazníka vidíte všechny podrobnosti o zákazníkovi: kontaktní údaje, adresy, typ účtu, login, jazyk, měnu, počet bodů věrnostního programu a další. Také můžete změnit heslo zákazníka a prohlédnout si jeho předešlé objednávky.
Kontaktní údaje:
Telefon: Předvolby můžete nastavit v "Nastavení -> Základní nastavení -> Nákup" v položce"Předvolby telefonního čísla" .
Typ účtu: Typy účtů můžete nastavit v "Zákazníci -> Typy účtů" .
=> Typy účtu =>
Přihlašovací údaje:
Heslo: Nové heslo můžete buď zadat přímo nebo ho nechat automaticky vygenerovat. Zákazník může nové heslo nastavit i sám přímo ve svém účtu na webu. Pokud zákazník heslo zapomene, může přímo na webu kliknout na "Zapomenuté heslo" , zadat do formuláře email a uživatelské jméno a nově vygenerované heslo se mu automaticky pošle na zadaný email. Šablonu emailu "Zapomenuté heslo" můžete nastavit v "Číselníky -> Šablony e-mailů" .
=> Šablony e-mailů =>
Nastavení účtu:
Povolen přístup: Pokud není zaškrtnuto, zákazník se nebude moci přihlásit do svého účtu.
Potvrzený: Pokud je zákazník zařazen k typu účtu, u kterého je zaškrtnuta položka "Schválit pro přihlášení" , musíte zde zaškrtnutím zákazníka potvrdit, aby se mohl přihlásit do svého účtu na webu.
Nespolehlivý: Zákazníka můžete označit za nespolehlivého, pokud si například opakovaně nevyzvedl zboží.
Zasílat novinky: Tuto volbu je dobré nechat na zákazníkovi. Novým i stávajícím zákazníkům se vždy při objednávání zobrazí možnost zaškrtnout, zda si přejí dostávat informace o novinkách a akčních nabídkách. Pokud je zákazník registrovaný, můžete mu povolit tuto volbu měnit na webu v nastavení jeho účtu. Tuto volbu nastavíte zaškrtnutím "Povolit přihlášení / odhlášení z webu" v "Nastavení -> Marketing -> Newslettery" . Také v každém newsletteru by měl být odkaz pro zakázání odebírání novinek.
Pokud změníte fakturační/dodací adresu zde, změní se také fakturační/dodací adresa u všech objednávek zákazníka.
Zobrazit historii přihlášení: Zobrazí přehled, kdy byl uživatel přihlášen a z jaké IP adresy.
Jazyk: Jazyk pro komunikaci se zákazníkem. Nastaví se podle toho, v jakém jazyku se registroval na webu.
Věrnostní program: Marketingový nástroj, který funguje na základě přidělování bodů zákazníkovi za určitou částku nákupu. (Př: Za každých 100Kč nákupu se zákazníkovi přičte 1 bod, každý bod má hodnotu 3 Kč. Pokud zákazník udělá nákup za 800 Kč, získá 8 bodů. Z dalšího nákupu si může odečíst 24 Kč.)
Počet bodů: Aktuální počet bodů zákazníka. Zákazník je vidí na webu v detailu jeho účtu.
=> Věrnostní program =>
Přehled všech objednávek zákazníka. Barvy značí stav objednávky, kliknutím na číslo objednávky se přesunete do detailu objednávky.
© 2023 NetSystems [www.netsystems.cz]