Nápověda k e-shop řešení ShopSystem.
Efektivní e-shop systém pro internetové obchodování bez kompromisů.

Seznam objednávek

V seznamu objednávek můžete využít různé filtry, hromadné akce či vyexportovat objednávky do CSV souboru. Objednávky jsou  také pro lepší přehlednost barevně rozlišeny podle stavů.

V seznamu objednávek vidíte všechny vytvořené objednávky. Novou objednávku může vytvořit zákazník na webu nebo vy v administraci přes  .

Filtry

Filtry slouží k vyhledávání, třídění a zobrazování objednávek podle vašich požadavků. Můžete je kombinovat, zobrazí se pouze objednávky, které vyhovují všem filtrům.

  • Hlavní filtr: Máte na výběr z Objednané dnes, Pouze nové, Nezaplacené, Vybrané záznamy.
  • Vyhledávání: Systém vyhledá vámi zadaný text mezi čísly objednávek a jmény zákazníků.
  • Rozšířený filtr: Široká nabídka parametrů se otevře po kliknutí na tlačítko "Filtr" .
  • Zrušení všech filtrů: Zruší všechny nastavené filtry a zobrazí všechny objednávky.

Hromadné akce

  • Aplikují se na všechny označené (zaškrtnuté) objednávky.
  • Je dobré zkontrolovat, že provádíte akci pouze s objednávkami, se kterými chcete (Pokud je zapnut nějaký filtr, nemusí být vidět všechny označené objednávky). K tomu slouží  "Všechny vybrané záznamy:  počet záznamů ".
  • Smazat: Smazat lze pouze objednávky, které ještě nemají vytvořené faktury.
  • Změnit stav: Pozor, u hromadné akce se emaily/doklady odešlou zákazníkovi automaticky tak, jak je máte nastavené. Pokud chcete ještě změnit znění emailu, musíte provést změnu stavu objednávky přímo v detailu objednávky.
  • Zaplacena Ano/Ne: Máte několik možností nastavení tohoto příznaku, které můžete i kombinovat.
  • Exporty AdSystem, PPL, Česká pošta: Povolení/nastavení exportů můžete provést v "Nastavení -> Importy a Exporty -> Objednávky".

Stavy objednávek

Pro lepší přehlednost jsou objednávky barevně odlišené podle toho, v jakém stavu se nachází. Stavy objednávek nám také mohou ulehčit práci, protože změnou stavu můžete automaticky provést určitou akci, jako odeslat zákazníkovi email, vytvořit doklad nebo přiložit doklad k odesílanému emailu. Změnu stavu můžete provést přímo v seznamu objednávek. Výchozí nastavení můžete změnit v "Objednávky -> Stavy objednávek".

=> Stavy objednávek =>

Exportovat

Vyexportuje všechny objednávky do csv souboru. Nastavení exportů (Oddělovač sloupců a kódování) naleznete v "Nastavení -> Importy a exporty -> CSV".